sobota, 23 listopada 2013

Info

Siemano. Tu Maddie, współautorka tego bloga. właściwie to pomysłodawczyni i osoba, która doświadczyła na własnej skórze części wydarzeń z opowiadania, które zostanie tu zamieszczone. Razem z Sheeyą będziemy się z wami dzielić opowiadaniem, które nie jest jak przeciętne fanfiction, bo właściwie nim nie jest. W skrócie, pomysł wziął mi się po powrocie z wakacji, które spędziłam w miejscu akcji tego bloga, czyli Tunezji. Wszystkie osoby oprócz głównej bohaterki i jej rodziców są prawdziwe i wzorowane na żywych osobach. Pierwsze rozdziały są mojego autorstwa, ale zawierają poprawki Sheey'i. Zostaniecie poinformowani kiedy akcja będzie tworzona już przez nas obydwie. Sheeya będzie pisała pogrubioną czcionką, natomiast moja będzie zwykła.

Amy Stark - przyszła studentka kulturoznawstwa wyrusza na wymarzone wakacje do Tunezji. Celem jej podróży jest spełnienie marzeń i wdrążenie się w temat, którym będzie się zajmowała przez następne kilka lat. Na miejscu dziewczyna poznaje dwóch arabskich animatorów - Wael'a (Willy) Bamboutcha i Chico Caora. Obaj mężczyźni wydają się być nią zainteresowani, ale czy na pewno ich zamiary są szczere i nie mają w tym żadnego interesu? Czy Amy uda się bez szwanku przeżyć swoje wymarzone wakacje?

3 komentarze:

  1. Ale śliczny bloog <33 Obserwujemy ;> ? http://www.lifebysophia1.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ,fajne :*
    Obserwujemy ?
    Ja już .Jeśli tak napisz mi to w komentarzu :
    beautybydaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  3. Naprawdę mi się podoba :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty <3
    A może obserwacja za obserwację?


    http://paulaimajka31.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie, komentujcie. To nas napędza i jest mega miłe :)